.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجری زن صداوسیما به شبکه ایران اینترنشنال پیوست+عکس
نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه‌های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ تلویزیونی ایران اینترنشنال پیوست.

صراط: پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران صدا و سیما به شبکه‌های فارسی زبان خارجی هر از گاهی مورد بحث قرار می‌گیرد، یکی از معروف‌ترین این افراد مزدک میرزایی، از مجریان ورزشی صدا و سیما بود که به شبکه اینترنشنال پیوسته است؛ به تازگی خبر مهاجرت نیلوفر مولایی و اجرای او در شبکه ایران اینترنشنال مورد توجه قرار گرفته است.

 

نیلوفر مولایی کیست؟

به گزارش ایمنا نیلوفر مولایی ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته کاردانی بازیگری از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری‌گری از دانشکده خبر است. مولایی پس از اتمام تحصیلات خود به عنوان مجری در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده فعالیت می‌کرد و از آن برنامه مشهور شد.

 

 

او همچنین به عنوان خبرنگار بخش فناوری و تکنولوژی با زومیت وارد همکاری شد؛ نیلوفر مولایی از سال ۱۳۹۷ به عنوان گوینده اجرای برنامه کافه خبر شبکه پنج را برعهده گرفت سپس در مجموعه نمایشی در کنار هم با محوریت خانواده بازی کرد.

 

او سپس به عنوان گوینده وارد برنامه رادیو هشت شبکه شما شد و در نمایش‌های رادیویی نیز تجربه بازیگری را به دست آورد، مولایی همچنین سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار را دارد.

 

نیلوفر مولایی در برنامه ایران شناسی صبح بخیر ایران (شبکه یک)

گفته می‌شود نیلوفر مولایی پاییز ۱۳۹۸ ایران را به مقصد لندن ترک کرد؛ وی یک سال بعد به عنوان گوینده اخبار در شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال حضور پیدا کرد.

 

صداوسیمایی‌ها در ایران اینترنشنال

پیش از این نیز احمد صمدی، خبرنگار سابق صدا و سیما، نیلوفر پورابراهیم، مزدک میرزایی و افراد دیگر نیز با شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال همکاری کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.